המתפעלת – הסיפור שמאחורי
העסק שלך לא צריך עוד מזכירה – הוא צריך מישהי שמבינה באמת איך לנהל, לארגן, ולשחרר אותך מההתעסקות.
אני טלי פאר, המייסדת של המתפעלת, ובדיוק בגלל זה הקמתי את השירות הזה: כדי שלעסקים יהיה גב שאפשר לסמוך עליו.
עליי בקצרה
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וסוציולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה ותעודה בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת בר־אילן.
עם ניסיון של כ־30 שנה בעולם האדמיניסטרציה, ניהול משרדים ומרקום – כולל ניהול כנסים ותערוכות בארץ ובעולם, ותקציבים של מאות אלפי שקלים.
איך הכל התחיל?
בשנת 2020, שבוע לפני סגר הקורונה הראשון, הפכתי לאמא – וליזמית.
עם ליאל הקטנה ביד אחת, וניסיון חיים עשיר ביד השנייה – הבנתי שזה הזמן להקים עסק משלי.
לקחתי את קורות החיים, את הידע והניסיון – ויצרתי שירות אדמיניסטרטיבי במיקור חוץ, שמותאם בדיוק למה שבעלי עסקים צריכים.
ומה קורה היום?
בשנת 2020, שבוע לפני סגר הקורונה הראשון, הפכתי לאמא – וליזמית.
עם ליאל הקטנה ביד אחת, וניסיון חיים עשיר ביד השנייה – הבנתי שזה הזמן להקים עסק משלי.
לקחתי את קורות החיים, את הידע והניסיון – ויצרתי שירות אדמיניסטרטיבי במיקור חוץ, שמותאם בדיוק למה שבעלי עסקים צריכים.

למה לבחור במתפעלת?
כי אנחנו יודעות לעבוד ברגישות, אך עם תוצאה.
כי שירות טוב זה לא טמפלט – זה התאמה.
כי כל עסק עובד אחרת – ואנחנו עובדות איתו, לא לידו.
המתפעלת – לא רק שם, אלא גישה.
שירותי משרד חכמים לעסקים, כדי שאתם תתמקדו בדבר שהכי חשוב בעסק: העשייה.